reede, 16. märts 2012

Las retromees norskab

Need tänapäeva sulnid daamid ikka ei hellita. Sain hiljuti Naistelehe toimetajalt sissejuhatavaks küsimuseks päringu, kas ma ka norskan. Olin pigem valmis, et läheme ehk koos loomaaeda, limpsime pargipingil jäätist ja uurime, mis kummagi lemmikvärv on alustuseks, aga sedasi – siuhti – kohe asja kallale! Kuna minu nasaalne lörin õndsas puhkeasendis on mõõdetav mitte ainult detsibellides vaid ka Richteri skaala järgi, vastasin ausalt jaatavalt. Juba paari päeva pärast potsatas mu postkasti teade, et nüüd marss postkonorisse ja võtad sealt ultramoodsa norskamisvastase seadme ja kontrollid välja, mis värk on. Mul lõi erutusest rinnus pumba kohe põrisema nagu pioneeritrummi. Esiteks mind on alati paelunud kõikvõimalikud testid ja teiseks oleks päris meeldiv vaheldus naiselt öösiti küünarnukiga mitte ribidesse saada.
Karpi avades tabas mind mõningane hämmeldusepuhang. Sealt vaatas vastu midagi poksijate hambakaitsme sarnast. Kuna ma spordist ei tea ööd ega mütsi, olin juba valmis lehele traati tõmbama, et nad on midagi vist segi ajanud. Lähemal uurimisel selgus hirmutav fakt, et see siiski nii ei olnud. Kui olin uljalt kasutusjuhendi lahti löönud, lükkus mu entusiasm aparaati katsetada mitme päeva jagu edasi. Piidlesin karbikest vaid eemalt ja kõndisin kauge kaarega mööda.
Eile aga vaatasin peeglisse ja hurjutasin, et ega ma mingi mömm pole. Vat nüüd võtan ennast kokku ja teen asja ära. Alustuseks oli vaja vesi keema ajada ja klamber sinna mingi toika otsas sisse pista. Seejärel tuli ta endale suhu pista, alalõug ette ajada ja hambad aparaati suruda. Sedasi pidi imerelv võtma täpselt sinu suu järgi kuju ja ettepoole venitatud lõug pidi hingamisteed kenasti avama ja sedasi häiriva lörina välistama. Seisin siis juhtnööre järgides keset elamist nagu Ita Ever Nukitsamehe filmis. Pere sai habemetäie naerda. Juba ettevalmistus tegi lõualuu valusaks. Aimasin halba.
Voodisse heites viskasin siis võikad proteesid endale näkku ja jäin ootama. Sa pühade vahe, kus kiskus lõua krambitama. Jõllitasin mitu tundi juhmil pilgul lage ja leidsin end mõttelt, et loomulikult sa ei norska kui sa ei maga. Korrutades mantrana pakil olnud hoiatust, et asi tahab harjumist, olin lõpuks siiski uinunud. Ärkasin keset ööd meeletu valu peale alalõuas. Rebisin pea padja küljest lahti ja lennutasin klambrid teise toa otsa. Edasi nägin unes painajat, et mu ettepoole venitatud lõug ei läinudki enam normaalsesse asendisse tagasi.
Ei teagi, kas ma siis norskasin või mitte, igatahes naiselt ma tol ööl küünarnukiga ribidesse ei saanud. Arvestades fakti, et see piinariist pole mitte odav ja teda tuleb nagu hambaharja umbes kuu aja tagant vahetada ning jäädagi aegade lõpuni igaöiselt kandma, otsustan siiski esialgu norskamise kasuks. Aga proovige ise järgi!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar