kolmapäev, 30. juuni 2010

Ajarändur

Oh ajake! Käisime siis seda suvepäevade kohta kaemas. Põrutasime läbi Tartu ja ilgelt napilt suutsime naabrimehega endale Crocs-i potikud taaralinnast sebida. Üldiselt oli aga hullu moodi palav. Mõned motomehed, kes nahkseid rõivad evisid, olid oma genitaalide pärast tõsiselt mures. Laiasime pisut Mustvees, kus tõmbasime mõttetu kabrioletiga Sky Plus-i tondilt kogu publiku ära, ostsime hunniku tarvikuid ja erinevaid suitsukalasid ja põrutasime siis uhkesti staabi suunas. Viimane oli päris jõhker kompleks. Ehk siis nõukaaegne pioneerilaager. Kui keegi küsiks, et milline, siis ma ütleks, et Ugalat tead? Vot hoopis teistsugune. Aga sama suur ja kah punasest tellisest. Mitte midagi pole ehitamisest saadik tehtud, mahutab sada matsi ja kantseldavad umbkeelsed venelased. Olemas on kõik spordiväljakutest restoranide ja kinosaalideni. Kirjeldamatu monstrum. Hankisime siis ühe eraldiseisvatest väiksematest majadest endale, parkisime tsiklid ja tegime kõike, mis härrasmeestel tarvis. Ok, jenka jäi tegemata, aga see oli puhtalt enda laiskusest. Kaasavõetud matkatoolid istusime kah mingil kummalisel kombel puruks. Öösel kuulsin veel läbi une kuidas rebased meie toidujääkide pärast kaklesid. Puhas loodus, eksole. Hommikul lükkasime Ibumaxid põske ja läksime hommikusööki nõudma. Paluti tund aega pikendust, sest mingi kontroll olevat tulemas ja nad pidid söökla lukku panema ja neid veenma, et tegelikult nad seda ei kasuta. Pärast vormistas üks mammi meile omletid muu kõrvasega. Rämeda raha eest kusjuures. Isegi kui olime juba ära maksnud, ikka ei uskunud. Peipsis sai kümblemas kah käidud ja siis jätkasime mõnda aega oodates, et naabrimees promillipõhiselt sõitmiskõlbulikuks saaks. Päriselt seda ei juhtunudki. Nüüd siis kodus terrassil olesklemas. Rõõm toredast reisist. Toidu poole pealt piirdusin lihtlabase saslikuga. Kõrvale haukasin redist ja rohelist sibulat ja sedasi. Homme hakkab elamist ümber korraldama ja selle raames ka tururing. Värsket kartulit peaks tooma ja ehk ka kukeseeni kastme tarvis. Ja uued hapukurgid paneks käima. Vot sedasi. Õlu saab kohe otsa, vaja külmkapist uus tuua. Homme jälle, nupsukesed!