reede, 4. juuni 2010

Eelneva jutu jätkuks

Et siis istusin mina sulnilt terve õhtupooliku terrassil, vahtisin taevas lohisevaid pilvi, narrisin koeri ja tegin muid kodutöid. Muti rapsis hullunult köögis. Ise ta väidab, et ma inspireerin ja innustan teda aga mulle tundub, et ta üritab mind lihtsalt üle trumbata. Ma ei jõudnud nelja õlutki ära juua kui too oli kolm käiku söögikraami valmis sahminud. Katsun nad nüüd siiagi visandada.

Kanaliha kartulitega. Et siis kanatükid kuivaks ja pipra-soolaga kokku, natuke läbikasvanud pekki kuubikuteks, koorega kartulid viiludeks, sibulat ja küslat kah valmis lõikuda parasjagu. Siis praed õlis pekikuubikud kuldpruuniks ja korraks lased kartuli kah sealtsamast õlist läbi. No ja kanatükid praed kah ümbert kõrgel kuumusel ära ja viskad potti koos sibula, küsla ja pekitükkidega ja valad valge veiniga üle. Ja ahju visata 160 kraadi juures kogu kamm. Siis hakid natuke peterselli jms värsket rohelist valmis. Osa sellest viskad poole küpsemise pealt toidu juurde potti, osa paned pärast serveerides peale. Tehtud!

Aedviljapirukas miskine. Vist poepäritolu lehttainas. Riivid porgandit, nuikapsast, kevadsibulat ning lisad kooritud tomatite kuubikuid jms. Laotad taigna koogivormi ja köögiviljad sinna peale. Segad toorjuustu (200g), piima (1/8 l) riivjuustu ja kõik õues põõsastes olevad värked ürdid, maitsestad soola ja pipraga ning valad muule mudrule peale ja siis ahju 180 kraadi juurde kuni paistab, et valmis on:)


Ja kuna tainast jäi üle, siis vormistati maitsvad õuna-kaneeli pirukad, mille kõrvale sobis oivaliselt värske melissi ja piparmündi tee kui ma ei eksi...

2 kommentaari:

  1. Sa pead pingutama, Triinul hakkab kõrgem pilotaaz välja lööma:)

    VastaKustuta
  2. ma nüüd täna jälle tulistasin. aga no mis seal ikka, tulemus jääb vähemalt peresse:)

    VastaKustuta