neljapäev, 31. märts 2011

Neljapäev ei ole alati kalapäev


Eile veetis Sõber suurema osa kallist napsutamisajast arvuti taga töötades. Tõeline "manjana-mees". Ega naljalt ikka enne rapsima ei hakka kui töö tärmin oli nö eile. Ja millise mängleva kergusega ta torusse hädavalesid jagas kui töö ootajad kontrollkõnesid tegid! Ta küll võpatas iga kord kui telefon helisema hakkas, ent kogus ennast mõne sekundiga. Võtsime töö kõrvale rõõmutult viina. Ainukeseks meelelahutuseks oli tütar, kes meie juurde kargas ja armutult hevinäppudega vehkis. Järsku röögatas, et ta nõuab punast vaipa ja ajas keele pikalt suust välja. Korra ehmatas Sõber ka arulageda buldogi peale. Kõigepealt arvas härrasmees, et keegi sööb seina või varastab seda, tegelikult oli õnnis neitsi lihtsalt allikale laskunud tibakest keelekastet manustama. Kutsusin Naabrimeest kah seltsi. Too oli morn kui jääaeg ja luges mulle pika nimekirja töödest, mille tõttu ta ei saa paraku liituda. Veerand tunni pärast oli msn-i aknas täiendus: "Eino pudeli viina näkku võin ma teiega ikka juua, kell ju nii vähe alles...". Nii läkski. Meie olime juba parasjagu eest ära purjetanud nii, et Naabrimehe sõnul olin ma tema laekudes kuidagi hajevil. Ja Sõber pidas pilla-palla silmadega kordamööda mulle ja Naabrimehele otsa jõllitades veerandtunnise loengu fülogeneesist, SRY geenist ja regulaatorvalgust TDF, endal selline pühalik nägu peas nagu muneks kuldmune. Katkestada teda võimalik polnud, sestap teesklesin huvi. Ühel kaunil hetkel ütles Naabrimehe kannatus üles ning vabatmees lahkus sirgel seljal. Meie jäime kott-toolidesse teineteise kaissu magama. Muti tegi meist vallatu videoklipi telefoniga ja presenteeris hommikul. Sõber ütles nähtu peale lakooniliselt: "Kontsentreeritud ilu!". Hiljem peegli ees täiendas: "Ma olen nii ilus mees, et isegi natuke õudne hakkab".

Täna on olnud väga kena päev. Lilled, liblikad, päike, hiina restoran ja muu siuke värk. Praegu maitsen vaikselt tarvikut ja valmistun eesootavaks teleõhtuks. Ahjust väljus just kõigest olemasolevast vormistatud pajaroog. Ehk siis köögiviljad ja eilsed suitsuribid maitseainete ja majoneesiga. Tundub päris hea.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar