teisipäev, 3. august 2010

Stirlits ringteel

Ehk siis jälle Müller hääletab tee ääres ehk siis uuesti samal päeval eetris. Laekusin just proovist. Aeg on ujedalt päevale tagasi vaadata. Hommikune proov oli nagu joodiku unenägu - miski koguaeg hirmutas ja ehmatas aga ei mäleta, mis. Ju kasutasivad võõrsõnu või vehkisivad liiga kiiresti jäsemetega. Pean tunnistama, et sõitsin tsikliga lühikestes riietes maanteel täna. Üldiselt ma ise ärritun kui näen kedagi seda tegemas. Allakäinud olen. No mis ma teha saan! Paks olen, palav on! Kurat! No ja siis jäi proovide vahele mõni tund vaba auku. Ega uljas vabatmees siis puhkama heida. Nigu hõbedane püssikuul lendasin läbi Maxima šlaagbaumi. Turvavana oleks peaaegu lusika nurka pannud. Sedavõrd kõikehõlmav oli mu täisnurkse kurvi läbimine enne kui ajakirjade vitriinis "Saladuste" kõlvatud pildid mu tuules lahti lõid. Läti (või olid need Leedu) orjapidajad polnud maksa lubanud vitriini juurde visata, seega proovis tekkinud toiduidee purunes tuhandeks killuks ja olin valmis lohutamatult nutma puhkema. Siis visati kuskilt ajukäärust varuplaan lauale. Seega soetasin miskise kenasti läbikasvanud peekonitüki ja tormasin umisjalu väljapääsu poole. Õnneks suutis ilmselgelt ülivõimetega (ja ilmselgelt ülekaaluline) kassapidaja mu oma mõrtsukpilguga peatada. Andsin talle arvelt, kus minu teada pidi kõrbetuul uluma ja beduiinid oma päevavalgust kartvaid tegusid tegema, kogu raha. Sellest piisas.
Koju jõudes vormistasin vaese mehe telepordi ehk siis üks käsi sulges tagantselja koridori ust ja teine avas külmikust leitud õlut. Ma pole kindel aga mul vist oli ka kolmas käsi, mis selle kohe joonelt mulle kurku valas. Siis tegin ruttu liha valmis marineerumiseks. See oli imelihtne. Peekon õhukesteks viilukesteks ja peale tulistad natuke oliiviõli, soola, pipart, cayenni pipart, hapukurgivett, äädikat, mõned küslaküüned ja värsket rosmariini. Siis paned ruttu tule huugama. Siis võimled armutult, et vann mujale nihutada, et maja põlema ei läheks. Siis sõimad koera, et ta täpselt vanni ette kuses. Siis unustad ennast õlut jooma ja avastad, et süsi hakkab kustuma. No ja nii edasi. Kuni kraam on tulel ja saad teda pintseldada BBQ kastmega pööramisel. Ja see OLEKS olnud fantastiline roog kui ma poleks raisale peale valanud kogu kodus olevat soola. Ausõna oleks. Ma ise küll süüdistan Maximast ostetud liha aga üldiselt korraks viisakas olles - ärge kunagi ostke liha mujalt kui turult. Sool soolaks aga see liha oli lõpuni imelikult roosa ka küpsena. Raudselt topitakse sinna mingit imetabast sitta, mis on palju ohtlikum kui vana hea etanool ja muhe tubakas seda parima tahtmise juureski olla saavad. Nüüd on ka õhtuses proovis käidud ja lisaks kodus joodud õludele töö juures joodud õlud sees. Ilus. Dushi all käidud ja terrassil on sume olemine. Naised on täiskasvanute Hello Kittyt ehk Tättet vaatamas. Mulle kostab siia kuldselt ära. Sellest piisab. Olge musid. Ja kuulake head muusikat. Muti oli juutuubis kah just klipi olemasolu avastanud. Sulliwan (ma tunnen teda, muide, ajee!!!!) on üks väheseid ehedaid veerevaid kive ja korrektseid rokenrollimehi siin Maarjamaa pinnal. Müts maha ja õlu põske!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar